Shop More Submit  Join Login
×

More from deviantART



Details

Submitted on
November 29, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
539
Favourites
5 (who?)
Comments
24
×

Self harm awareness day

Journal Entry: Thu Nov 29, 2012, 5:06 PM


I just thought I'd write this early so people saw it,
but yeah,
tomorrow is self harm awareness day.

If you do/used to cut, have an eating disorder, ect., then you're supposed to wear a black ribbon around your wrist.

I got a black ribbon from my art teacher today. ;u;
She asked me what it was for,
but i didnt really wanna explain
so i just told her i was making a mask
it was pretty obvious that i was bullshitting though cause im terrible at lying on the spot XD

If you see someone at your school with a black ribbon around their wrist just tell them to stay strong, you'd be surprised how much a little thing like that can help<3

Add a Comment:
 
:icondoctorsandwich:
DoctorSandwich Featured By Owner Nov 30, 2012
im going to try to find one to wear to the movies today
since theres no school today ;u;
Reply
:iconoashi:
Oashi Featured By Owner Nov 30, 2012
lucky ;;
Reply
:iconmaqqot:
maqqot Featured By Owner Nov 30, 2012
we don't do this in my coutry.
;;
i wish we did...

I used to cut myself 'cause i hate myself.
when i was depressed.
So, i might wear a black ribbon.
if i find one xDD

Oh, stay strong~

Reply
:iconoashi:
Oashi Featured By Owner Nov 30, 2012
i dont think its just a thing for the USA..
i wore a ribbon today ;u;
no one else did XD
Reply
:iconmaqqot:
maqqot Featured By Owner Dec 1, 2012
Me either. but i never heard of it before.
i didn't find any ribbon ;;
that was a kinda awkward xD
Reply
:icondinosaur-rar:
dinosaur-rar Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
I have a black ribbon already on my wrist.
So I don't forget
//anyone i see with a black ribbon I'm hugging lol
Reply
:iconoashi:
Oashi Featured By Owner Nov 29, 2012
yes same ;; <3
Reply
:iconsleepy-scales:
Sleepy-Scales Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'm going to go find a black ribbon ;v; and try to find another one for my friend
:iconsparklepaws33: we fight alot and she ends up starving herself when we fight :c

and I'm unnaturally skinny, like i'm pretty boney but I eat as much as I can U:

Yay for Self Harm Awareness Day ;v;
Reply
:iconbloody-dream-wolf:
Bloody-Dream-Wolf Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Artist
ima get a black ribbon for me to wear.
Reply
:iconsigned-with-a-star:
Signed-with-a-Star Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I will be get black ribbon for my friends to wear...idk maybe I will wear one
Reply
Add a Comment: